نظرسنجی در صنعت خودروسازی فرافیدبک

29 اسفند 1401

2 دقیقه

نظرسنجی در مراکز خودروسازی

نظرسنجی در مراکز خودروسازی

با استفاده از سامانه نظرسنجی فرافیدبک در مراکز خودروسازی می‌توانید نظرات مشتریان را درمورد تجربه رانندگی با خودرو جمع‌آوری کرده و به شناخت بیشتری نسبت به نیازها و علایق مشتریان دست پیدا کنید.

شما به عنوان مدیر مجموعه خودروسازی می‌توانید هم اکنون ثبت نام کرده و در عرض چند دقیقه شروع به دریافت نظرات مشتریان کنید.

چرا مراکز خودروسازی به نظرسنجی نیاز دارند؟

سامانه نظرسنجی فرافیدبک راهی عالی برای شنیدن صدای مشتریان و دریافت بازخورد آن‌ها در مورد محصول، کارکنان، خدمات و موارد دیگر در مراکز خودروسازی و نمایشگاه‌ها است.

  • حل سریع‌ تر مشکلات
  • ارزیابی عملکرد کارکنان
  • بهبود عملکرد کارکنان
  • نیازسنجی مشتریان
  • بهبود رضایت مشتری
  • دریافت بازخورد بیشتر از مشتریان و رانندگان
  • مدیریت و مقایسه شعبه‌ها در سراسر کشور
  • دریافت بازخورد از تمام نقاط در ارتباط با مشتری
  • کسب اطلاعات بیشتر از مشتریان در راستای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

سفارشی‌سازی فرم‌های نظرسنجی در مراکز خدمات خودرو

به راحتی پرسشنامه‌های اختصاصی و پیشرفته ایجاد کنید. همچنین از انواع پرسشنامه‌های آماده استاندارد با رویکردهای مختلف و قابلیت سفارشی‌سازی استفاده نمایید. در راستای سفارشی‌سازی پرسشنامه، شما می‌توانید لگو و تصویر پس زمینه مورد نظرتان را در پرسشنامه استفاده کنید و بر جذابیت آن بیفزایید. همچنین می‌توانید متنی را جهت دعوت از افراد برای شرکت در نظرسنجی و نیز متنی را برای پایان فرآیند نظرسنجی و جهت سپاسگزاری از پاسخ دهنده ثبت نمایید.

  • انتخاب تعداد نامحدود سوال
  • ایجاد فرم‌های نظرسنجی چندزبانه
  • استفاده از پرسشنامه‌های آماده اختصاصی
  • سفارشی‌سازی نظرسنجی با انتخاب رنگ سازی، لگو و تصویر پس زمینه
  • اندازه‌گیری شاخص‌های رضایت مشتری مانند: وفاداری مشتری، شاخص nps

راه‌های استفاده از سامانه نظرسنجی فرافیدبک در مراکز خودروسازی

مراکز خدمات پس از فروش خودرو

در مراکز خدمات خودرو از طریق کیوسک‌ها در محل یا ارسال لینک نظرسنجی به مشتری، بازخورد آن‌ها را درمورد خدمات و فرآیند تحویل خودرو دریافت کنید. با تحلیل داده‌های جمع آوری شده مشکلات مشتریان را حل کنید و تصمیمات کارآمد بگیرید.

نمایشگاه‌های خودرو

برای دریافت بازخورد بازدیدکنندگان از سطح کیفی و مدیریتی نمایشگاه و رویدادها از پلتفرم نظرسنجی فرافیدبک استفاده کنید. با جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان نمایشگاه یک بانک اطلاعاتی هدفمند برای بازاریابی خود تشکیل دهید.

کاربرد نظرسنجی در مراکز خودرو

اندازه‌گیری رضایت مشتری

با طراحی نظرسنجی‌های اختصاصی و انواع سوالات، بازخورد مشتریان را درباره مواردی مثل بازدید محصول، محیط، خدمات، گارانتی، خدمات پس از فروش و رفتار کارکنان دریافت کنید.

ارزیابی تجربه تست خودرو

با استفاده از پلتفرم نظرسنجی فرافیدبک درباره عملکرد خودرو و دیگر وسایل نقلیه، راهنمایی کارکنان و خدمات پس از فروش رضایت مشتری را اندازه‌گیری کنید همچینین می‌توانید با استفاده از فرم‌های نظرسنجی نظرات رانندگان در مورد طراحی خودرو و کاربرپسند بودن دیزاین خوردو را ارزیابی کنید.

بازخورد مرکز خدمات

برای اندازه‌گیری کیفیت خدمات و رسیدگی به مشکلات مشتریان در مراکز خودروسازی می‌توانید از سامانه نظرسنجی فرافیدبک استفاده کرده و میزان رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش را اندازه‌گیری کنید. با استفاده از سامانه نظرسنجی می‌توانید مهارت پرسنل فعال در مراکز خدمات خودرو را ارزیابی کنید.

مدیریت شکایات

از پلتفرم بازخورد فرافیدبک برای مدیریت و رسیدگی فوری شکایات مشتریان استفاده کنید و میزان رضایت مشتریان را بهبود ببخشید و مشتریان ناراضی را به مشتریان راضی و خشنود تبدیل کنید.

جمع‌آوری اطلاعات

در طول نمایشگاه‌ها و رویدادها اطلاعات مشتری مانند نام، شماره تلفن، آدرس، ایمیل و علایق را جمع آوری کنید. از اطلاعات جمع اوری شده می‌توانید در جهت طراحی کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین تجربه مشتری را از سطح کیفی و مدیریتی نمایشگاه بسنجید.

تجزیه و تحلیل عملکرد کارکنان

سوالات مربوط به ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کارکنان را در نظرسنجی‌های خود قرار دهید تا بتوانید عملکرد آنها را براساس تجربه مشتریان در بخش‌های مختلف بسنجید.

آخرین مطالب

ساختار و رفتار سازمانی

منابع انسانی و بروکراسی وبر

نقش نظرسنجی در توسعه کسب و کار

مطالب مرتبط

10 اردیبهشت 1402

هر سازمانی برای حفاظت از این گنج ارزشمند باید برنامه منحصر به فرد خود را داشته باشد. یک فرمول کلی برای بکارگیری و یا یکسری راه حل های از پیش تعیین شده...

19 فروردین 1402

همه‌ی شرکت ها و سازمان‌ها تلاش می‌کنند که رشد کنند تا بتوانند جزو 500 شرکت برتر مجله فورچون ( Fortune 500 ) قرار بگیرند...

6 فروردین 1402

یکی از مهم ترین ابزارها در راهِ رسیدن به این هدف، دریافتِ فیدبک از مشتریان است. امروزه با وجود پلتفرم‌های متنوع و به روز، روش‌های آماری...